طريقة تسجيل منتج غذاء جديد في نظام الهئية السعوديه للغذاء والدواء
النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: طريقة تسجيل منتج غذاء جديد في نظام الهئية السعوديه للغذاء والدواء

المهنة
    مستورد

urgent طريقة تسجيل منتج غذاء جديد في نظام الهئية السعوديه للغذاء والدواء

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخواني الموضوع واضح انا مستورد جديد وواجهتني مشكلات عديده في تسجيل المنتج والمكونات من الوان صناعيه ونكهات
    ارجو ممن لديبه الخبره مساعدتي اضع المكونات هنا ونتساعد في كتابتها
    او اذا يوجد مكاتب مختصه بالخدمه ذي ان تدلوني عليها
    لاني جديد واغلب محاولتي فشلت مع العلم انه المصنع الي انوي الاستيراد منه حاصل على ايزو

محتار جدا وسعدت بوجود منتدي عربي مختصص في الغذاء

ربي يجزاكم عنا خير الجزاء

مواضيع مشابهة:

2.    روابط المنتدى

المهنة
    مهندس

السلام عليكم

هل وجدت حل لمشكلتك.....اليوم اردت تسجيل صنف وطلبو ART WORK
    من اين احصل عليه

وجزاك الله خير

المهنة
    استشاري تصنيع غذائي

art work تحصل علية من مصدر المنتج وهو التركيب الكامل للمادة او المنتج المستورد نسبة مئوية عربي انجليزي ممكن التواصل

المهنة
    مدرس

اريد مساعدة و عاجلة جدا بقدر الامكان

اريد انشاء معمل او مصنع للحليب المبستر في الاول كنت عايزة اعمل مزرعة ابقار هولشتين و اعمل المعمل لكن الظروف ما سمحتش
    في الوقت الحاضر انا ابتديت احضر للمعمل بس على اساس اعمل حليب من الحليب المجفف و السنة الجاية اعمل المزرعة انا عندي قطعة ارض في المنطقة الصناعية طولها 104م و عرضها 40م عملتلها سور و حابة اعمل المعمل جواها
    على اساس كنت حاشتري المكن من هولاندا و كله تمام بس دلوقتي مش فاهمة ابني ايه و ازاي وايه نوع الخامات اللي محتجاها و السيراميك و غيره
    كمان انا عايزة فكرة عن المكن و انواعه و اسعاره و الحليب الجفف و اسعاره و بيستوردوه منين و اي اضافات ممكن تتزاد زي البروتين مثلا
    بلييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييز انا محتاجة مساعدتك

- -- - - تم تحديث المشاركة بما يلي - - - - - -

اريد مساعدة و عاجلة جدا بقدر الامكان

اريد انشاء معمل او مصنع للحليب المبستر في الاول كنت عايزة اعمل مزرعة ابقار هولشتين و اعمل المعمل لكن الظروف ما سمحتش
    في الوقت الحاضر انا ابتديت احضر للمعمل بس على اساس اعمل حليب من الحليب المجفف و السنة الجاية اعمل المزرعة انا عندي قطعة ارض في المنطقة الصناعية طولها 104م و عرضها 40م عملتلها سور و حابة اعمل المعمل جواها
    على اساس كنت حاشتري المكن من هولاندا و كله تمام بس دلوقتي مش فاهمة ابني ايه و ازاي وايه نوع الخامات اللي محتجاها و السيراميك و غيره
    كمان انا عايزة فكرة عن المكن و انواعه و اسعاره و الحليب الجفف و اسعاره و بيستوردوه منين و اي اضافات ممكن تتزاد زي البروتين مثلا
    بلييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييز انا محتاجة مساعدتك