المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هيا بنا نحلم

الاسكندرانى2000
18-06-2008, 09:32 AM
اخوانى الاعزاء رواد المنتدى السلام عليكم ايه رايكم بان كل واحد فينا يكتب حلمه فى المستقبل وايه الى بيتمناه وايه الى نفسه يحققه فى حياته كاننا بنفكر بصوت عالى ايه رايكم ؟؟؟؟ وابدا بنفسى فانا اتمنى ان احج الى بيت الله الحرام وان يرزقنى الله بالولد الصالح ثم بعد ذللك اقوم بزراعة ارضى واجعلها خضراء وابنى فيها منزل صغير اقضى فيه اوقات هادئة وجميلة مع اسرتى واولادى

leo85
21-06-2008, 12:06 AM
يارب يحققلك امانيك
اما انا فاحلم ان اكون شخصيه معروفه وارفع راس بلدي بعملي وجهدي لانني احس اني يمكننني ان اقدم الكثير

sally
06-07-2008, 01:29 PM
انا بأ بصراحه نفسى اسافر الامارات اشتغل هنـــــــــاك بالشهاده بتاعتى اللى هخادها ان شاء الله.........

ميــــرسى كتييييير على الموضوع الحلو ده ........

م/ فوفو
07-07-2008, 01:53 PM
أنا نفسى ف حاجات كتيرة

أبدأ طبعا بموضوع الشغل نفسى الاقى شغل كويس يناسبنى

ومرتبه يكفى انى اكمل دراستى واعيش حياة كريمة

وتانى حاجة على طول بعدها نفسى اكمل دراستى

نفسى اكون نفسى اللى انا عايزاها انسانة مستقلة

تقدر تعتمد على نفسها وماتحتاجش حاجة من حد

الاسكندرانى2000
08-07-2008, 02:52 AM
اشكر الاخوات الافاضل على مرورهم الكريم وسامحونى انى قد لاحظت شئ غريب احزنني كثيرا وهو ان يصل بنا الحال الى هذه الدرجة من الاحباط لدرجة ان الغالبية العظمى من الشباب لا يملك حتى الحلم للمستقبل وعذرونى والله الحياة جميلة بكل ما تحمله من معنى بكل ما فيها من تعب وراحة وغنى وفقر ورضا وغضب وحب وبغض00000000000000 وانا عن نفسى مررت بظروف فى منتهى القسوة ولكن لم اكل او امل يوما كنت اسعى واعمل بكل جهد ولم انظر الى خلفى ساعة وعلمت ان لكل مجتهد نصيب وكان املى فى عطاء الله بلا حدود وكنت احدث نفسي بان مهما كانت البداية صعبة او زهيدة فعطاء الله كثير والحمد لله قد كان واشكره على عطائه ونعمته الذى انعم على فعليكم بالصدق والامانة والاجتهاد والحمد دائما وابدا تملكون مفاتيح الفرج والحلم الجميل