المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : موسم الامتحانات

gamal amin amin
05-06-2008, 12:05 PM
الله اكبر
من يتصفح المنتدى الان يجد ان المواضيع للاعضاء قد تقلصت كثيرا عن وقتها السابق .والسبب واضح لان الوقت الحالى موسم الامتحانات ..وانا ادعو الله تعالى ان يوفق الكل لنحتفل معا بالنجاح لكل مجتهد..
وكما ادعو الله لابنائى فى البيت كذلك ادعو الله لكل الطلبه بالمنتدى بالتوفيق وكل ما اطلبه منهم هو التركيز والاكيد ان من ذاكر من اول العام سيكون مرتاحا عن من ذاكر اخر العام وهى الموضه الان... يبدأ فى المذاكره قبل الامتحان بشهر ومطلوب منه ان يكون تقديره هو الامتياز ..سيكون موقفه صعبا فلا يلوم الا نفسه ..وتلك هى الثقه الكاذبه والغرور الاكيد
المهم عليهم الان التركيز فقط .....وقراءه القرأن مفيد لصفاء الذهن وفلترته
وفق الله ابائنا الطلبه وننتظر النتائج والنجاح ان شاء الله ...

sally
05-06-2008, 12:20 PM
انا معاك استاذ جمال فى الحكايه دى المنتدى فعلا محدش بيخش الا قليل خااااااالص وانا دلوقتى كمان مش بعرف اخش زى الاول عشان الامتحانات بس معلش بقى الايام دى اصلها صعبه اوووووى يار يت كله يدعلنا ان ربنا يوفقنا كلنا باذن الله ميرسى خااااااالص يا استاذ جمال على موضوعك

ندوة
05-06-2008, 05:00 PM
ننتظر طلبتنا الاعزاء بعد الامتحانات ان شاء الله وهم يرفلون بالنجاح آآآآآآآآآمين.

gamal amin amin
05-06-2008, 06:39 PM
امين ندوه وفقهم الله ووفقك الله سالى وننتظر شربات النجاح ان شاء الله

ethylene
06-06-2008, 08:05 PM
حقاً انه موسم امتحانات
و أنا أتمنى التوفيق لجميع الطلاب صغاراً و كباراً

gamal amin amin
07-06-2008, 02:35 PM
شكرا لمرورك ايزيلين ووفق الله الجميع
واليوم يبدا امتحان الثانويه فى مصر وما ادراكم امتحان الثانويه فى مصر ..ففيه يكرم المرء او يهان

المنزل الذى به طالب ثانوى تكون الطوارئ به 24 ساعه ..وتصبح الاسره كلها فى حاله توترشديد..وبالذات اذا كان متفوقا فى دراسته ومجاميعه السابقه عاليه
فلندعو ا جميعا لطلبه الثانويه