المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ما في آخر للكلام

amedo111
17-05-2008, 03:45 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخواني الاعزاء

اسرد لكم اليوم في أول مشاركة لي بمنتداكم العظيم و الجميل والذي اتمنى ان يستمر ابدا.
اصبحت الظاهرة الحديثة الان لجميع السادة المشاهير العظماء(راقصة-فنان/فنانة-سياسي-رجل اعمال من اياهم )وهو الكلام الذي لا يزيد أو ينقص عن محتواه لكن اين الافعال =صفر والكل يشجب ويندد و يصوت ويلتت ولكن ما الفائدة وياعم ابو بلاش كتر منه وللأسف الظاهرة في تزايد
مثال بسيط / حاليا بفترة النكبة الفلسطينية ايش اللي سوه الا الظهور بأحدث الملابس و التسريحات و البكاء و قلبي معاكم .لكن في حد هز نفسه و كتب شيك مثلا بشراء مواد اعانة الاجابة معروفة
مثال اخر/ مذيعة التليفزيون المشهورة بطلتها الباهرة و شياكتها الباريسية الفاتنة و الحديثة على قناة اللي مش هتقدر تغمض عنيك وش سويت بحكاويها وكلامها الكتير غير التنديد ياترى فكيت حزام كيسها و اتبرعت بشئ ولا بدل كل اسبوع ما تكون في باريس تتبرع بتمن سفرية واحدة .
الامثلة كتير ويا عم لا تعد ولا تحصى لدرجة ان الواحد اصبح مو يشوف كافة البرامج .ويا سلام بقى كمان على الست هانم الممثلة المشهورة ب الغيداء وهيا في فستانها الثلاث ارباع عاري في حفلة الافاق و هي تندد .الصراحة قلبي انفطر

اعتذر ان كنت اطلت بس كفاية كلام ارحمونا و افتكروا ان في حاجة اسمها افعال:angry:

امضاء /مستمع مشلول

gamal amin amin
17-05-2008, 04:26 PM
معك كل الحق اخى الشعب الفلسطينى فى حاجه ماسه للدعاء والافعال وما تمر به غزه الان (غزه فى جنب كل عربى شريف)
بارك الله فيك ومرحب بك بالمنتدى

ندوة
17-05-2008, 05:00 PM
السلام عليكم ورحمة الله

اخي الجراح زادت ولا من معالج فلسطين والعراق والسودان ولبنان وماذا بعد

الكل يتاجر بمصائب الشعب العربي واولهم العرب انفسهم ....

الامل بالله ..