المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ما نصيحتكم لاستغلال هذه المساحة والتي تقدر بـ 35 متر في 15 متر

اسلم.
25-05-2014, 04:04 PM
السلام عليكم
ما نصيحتكم لاستغلال هذه المساحة والتي تقدر بـ 35 متر في 15 متر
هل ازرعها ثيل وكذلك اطرافها ماذا يجب علي زراعته

شيمو حنه
26-05-2014, 10:59 PM
السلام عليكم اخى ما شاء الله الله يبارك لك ع ما اعتقد انها تربه صفراء ازرع موالح مانجوا اه هيكون السايج له شكل جميل لو من الجريد او الغاب عندنا بيعملوا كده وله شكل جمالى وايضا ازرع نخل وورود جورى بلدى جميله والاخوه يدلو اكترمنى احببت المشاركه شكرا

- -- - - تم تحديث المشاركة بما يلي - - - - - -

السلام عليكم اخى ما شاء الله الله يبارك لك ع ما اعتقد انها تربه صفراء ازرع موالح مانجوا اه هيكون السايج له شكل جميل لو من الجريد او الغاب عندنا بيعملوا كده وله شكل جمالى وايضا ازرع نخل وورود جورى بلدى جميله والاخوه يدلو اكترمنى احببت المشاركه شكرا

- -- - - تم تحديث المشاركة بما يلي - - - - - -

السلام عليكم باراك الله لك اخى ماشاء الله ازرع فيها موالح مانجو كده ونخل وورد بلدى ع ما اعتقد انها تربه صفراء وعندنا بيزرعوا ف الصحراء الموالح وماشاء الله الانتاج جميل الموالح البرتقال واخواته والمانجو ايضا
والاخوه يفيدوا اكتر

بسمة حسن
26-05-2014, 11:22 PM
االله اكبر مساحة ماشاء الله - لو المساحة ده عندي ساقسمها 3 اجزاء جزء للفاكهة والثاني للجضار والثالث للزهور ولك مطلق الحرية​

اسلم.
27-05-2014, 04:45 PM
مشكورة اختي شيمو

وماقصرتي اختي بسمة

بالنسبة للمساحة فعلا كبيرة والمنطقة هذه جزء منها وبصراحة كما يقول المثل عندنا ( الزيادة اخت النقص ) فكبر المساحة جعلتني في حيرة وخسرتني الكثير

ننتظر تجارب الاعضاء

amira2095
28-05-2014, 09:43 PM
شكراً على الموضوع ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

اسلم.
29-05-2014, 10:33 PM
العفو ................................... ..........

moro.sniper
13-06-2014, 11:20 PM
زي ماقالوا الاعضاء قسمها
جزء للفاكهه وجزء للخضروات وجزء لنباتات الزينه والاعشاب