المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رسالة الي السيسي

بسمة حسن
24-05-2014, 05:18 PM
انت طلبت اننا نوفر كل يوم رغيف عشان مصر ونستحمل عشان مصر كلام جميل وقلت انا مقدرش اديكو - ايجيب منين - يعني انت عايز الشعب الغلبان يقوم جعان وسايب كبار رجال الاعمال يتهربوا من دفع الضرائب واحد زي ساويرس عليه 14 مليار جنيه وغيره وسايب الاجور الطفيلية اللي بتصل لاثنين وثلاثة مليون في الشهر للفرد الواحد وسايب الاف الاستشارينن اللي بياخدوا 2 مليون غير معاشهم في حين ان انت الوحيد اللي تقدر تحصل الضرايب وتعمل حد اقصي للاجور لان معاك القوة جيش وشرطة ومعاك الاعلام - لكن انت مش حتعمل كده لانك عايز الفقير يزداد فقر والغني يتوحش في غناه​

- -- - - تم تحديث المشاركة بما يلي - - - - - -

لمادا عزل الرئيس مرسي وقتل بعد دلك الوار رضا حافظ وزير الحربية لن تندموا ادا شاهدتم هدا الفيديو​

http://www.youtube.com/watch?v=2gd86LM-ECM

ابوالندا بكار
24-05-2014, 10:42 PM
هوا السيسي مدعوم ليه لان كل الفاسدين والحراميه وما اكثرهم مع حكم السيسي ومش معقوله السيسي هايخذل الناس اللي بتحبوه علشان مصر وبعدين حب السلطه في دموا وهيا دي سنة الله في خلقه كلما تمردوا على حاكم لعلة ما جائهم اخر بعلة اكبر من الاول

بسمة حسن
24-05-2014, 10:55 PM
هوا السيسي مدعوم ليه لان كل الفاسدين والحراميه وما اكثرهم مع حكم السيسي ومش معقوله السيسي هايخذل الناس اللي بتحبوه علشان مصر وبعدين حب السلطه في دموا وهيا دي سنة الله في خلقه كلما تمردوا على حاكم لعلة ما جائهم اخر بعلة اكبر من الاول

اللهم ولي امورنا خيارنا ولا تولي امورنا شرارنا - اللهم لا تؤاخدنا بما فعل السفهاء منا​

aouniat
24-05-2014, 11:49 PM
أعتذر لغلق الموضوع.. تفاديا لانقلابه إلى برنامج إتجاه معاكس و صريخ و ضجيج و تضييع وقت من هذا الطرف أو ذاك.