المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عرض يوجد لدينا بط مسكوفى السعر 22 جنيه للكيلو شامل الذبح والتنظيف والاوزان حسب الطلب

د اسامة
07-01-2012, 10:47 PM
يوجد لدينا بط مسكوفى السعر 22 جنيه للكيلو شامل الذبح والتنظيف والاوزان حسب الطلب ,
ولمن يرغب الاتصال على رقم 01003370258
د اسامة محمود.

شكرا جزيلا

م.عبداللطيف زمزم
07-01-2012, 11:33 PM
بسم الله مشاء الله
والوزن للواحده ان شاء الله
والمكان
تقبل تحياتى

د اسامة
08-01-2012, 02:10 AM
عذرا اخى الفاضل لم افهم ماذا تقصد ب "الوزن للواحده" , ولكن على العموم الوزن حسب الطلب,
بالنسبة للمكان فى محافظة الجيزة ان شاء الله
ويشرفنا حضوركم .
شكرا جزيلا

د اسامة
12-01-2012, 11:02 PM
105 مشاهدة ولا يوجد سوى مشاركة واحدة ؟ ليه كده ياجماعة هو انا عامل الاعلان فى مكان غلط ؟؟ ياريت لو فيه مكان اخر اضع فيه هذا الاعلان اكون شاكر جدا . جزاكم الله خيرا

احمد على على
13-01-2012, 12:06 AM
د اسامة تحياتى
التسويق لازم تتعب شوية فى الاول
لكن ادلك على بعض الافكار اللى ممكن تنفعك
انا شغال بيها ممكن تختار اللى يناسبك
= لو الكميات كبيرة و المشروع شغال باستمرارية ممكن تورد لمحال الطيور الحية او تسلمها مذبوحة لمحال الدواجن المجمدة
= التعامل مع موردين الفنادق و المطاعم
= التعامل مع التجار والسماسرة - -- بس فى الحالة دى السعر هيقل عن اللى انت طالبه بس احسب تكلفة تغذية البط لحد ما تطلعه لو اتاخر منك
هتلاقيها هى هى
= لو عندك مزرعة مرخصة او حتى تعرف حد عنده مزرعة مرخصة ممكن تطبع اكياس و توزع على محال السوبرماركت جاهزة زى الفراخ المجمدة
= احيرا ممكن تعمل منفذ توزيع مباشر او حتى تشارك فى منفذ جاهز لو الكميات تسمح
و بعدين 22 ج للكيلو وزن حى و لا مذبوح
و ربنا يوفقك
احمد على

د اسامة
13-01-2012, 03:23 PM
شكرا جزيلا اخى الفاضل على الرد والافكار المطروحة , بالنسبة للسعر 22 ج للكيلو حى ان شاء الله , اما بالنسبة للتجار او السماسرة فمنهم من يقوم بطرق غريبة للشراء منهم من يوهمك انه سياخذ منك كمية حتى وبالسعر الذى اتفقتم عليه ثم لا ينفذ الاتفاق لانه يريد ان ترقد البضاعة ثم ياخذها بالسعر الذى يحدده هو , ومثل هذه الطرق الا من رحم ربى .عموما شكرا جزيلا مره اخرى لاهتمامك وردك

gsober
14-01-2012, 03:10 AM
انا معاك ان التجار بجد عاوزين الدبح انا عانيت منهم كتييير جدا ربنا يحسنلك سوقهم يارب

د اسامة
14-01-2012, 04:37 PM
جزاك الله خيرا ياخى وربنا يهدى وييسر الحال للجميع يارب