المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يوميات زراعيه

ضوءالقمر
04-10-2011, 02:25 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا طالبه فى زراعه القاهره لسه اول سنه ليا والكليه بجد شكلها تحفه انا بقالى 4 ايام عماله الف على الكليه كلها من قسم خضر وزينه وفواكه لمبنى سيد جلال واراضى واللى عارف كليه زراعه من جوا هيعرف انا قصدى ايه "من اول الكليه لأخرها " بس المشكله انها طويييييييييييييييييييييله جدا انا عن نفسى بتعب من كتر المشى ........... كنت عايزه اقترح على عميد الكليه اقتراح التكاتك او الطفطف والكليه هتكسب من وراه ياااااااااااما ههههههههه موافقين ولا ايه

ندوة
04-10-2011, 07:56 AM
السلام عليكم ورحمة الله

توقعت ان يكون الموضوع له منحى آخر .. ولكن ياعزيزتي رياضة المشي بين المناظر الجميلة... وكما تفضلتي ,,هي الامتع والاكثر صحة للشباب وللكبار .. وستكتشفي ان المكن اجمل لانك سنكوني على قرب من كل مافيه ..
اتمنى لك التوفيق.

محمد سكر
04-10-2011, 10:46 AM
عندما يسير الماشى وهو مستمتع بما حوليه ينسى قدميه وتعبه وياخذه اعجابه بما حوليه لما ينسيه تعبه

ضوءالقمر
04-10-2011, 03:50 PM
السلام عليكم ورحمة الله

توقعت ان يكون الموضوع له منحى آخر .. ولكن ياعزيزتي رياضة المشي بين المناظر الجميلة... وكما تفضلتي ,,هي الامتع والاكثر صحة للشباب وللكبار .. وستكتشفي ان المكن اجمل لانك سنكوني على قرب من كل مافيه ..
اتمنى لك التوفيق.

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
هو فعلا الموضوع مش بيتكلم عن الزراعه او الدراسه بس معلش اعذرينى انا لسه جديده برضه ولسه ماخدناش محاضرات او حاجه ......... بعتذر لحضرتك مره تانيه وفعلا كلامك صحيح رياضه المشى هتبقى اكتر رياضه نمارسها فى الكليه من دلوقتى وهى رياضه مفيده جدا

ضوءالقمر
04-10-2011, 03:57 PM
عندما يسير الماشى وهو مستمتع بما حوليه ينسى قدميه وتعبه وياخذه اعجابه بما حوليه لما ينسيه تعبه

فعلا كلامك صحيح 100% وخاصه وانت معاك اصدقائك

ضوءالقمر
04-10-2011, 04:01 PM
كنت عايزه اخذ ارائكم فى المواد اللى انا اخترتها فى الترم الاول وهى
" فزياء وارصاد جويه * رياضه * نبات زراعى * مقدمه فى الاجتماع الريفى * اعداد تقارير علميه * كمياء عضويه "
ما رأيكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟