المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مسابقة القسم هذا الشهر

شيبو
25-08-2007, 11:52 PM
ممكن نعمل مسابقه ؟
عشان يبقي في تنافس في القسم و اللي هيكسب ليه عندي بوسه لكن السيدات لهم عندي كل الأحترام و التقدير
مسابقة هذا الشهر :
أن يكتب مشاركه عن الحب فيما لا تزيد عن 6 أسطر
و المشاركه الأحسن و الأفضل هي اللي هتكسب
و هذه المسابقه لعمل نشاط في القسم

شيبو
01-09-2007, 12:10 AM
مفيش حد عارف يكتب حاجه ؟
علي العموم أنا مستني حد يكون مبدع و يعرف يكتب

amonaa
02-09-2007, 02:15 AM
هههههههههههههههه موضوعك صعب اوى شيبو بس ادينا حنشوف الشباب بلاش واقع وخلينا خيال لو حيزعل كتير غيرنا

شيبو
02-09-2007, 02:55 AM
يا أختي الحب هو أعظم شئ في الوجود بعد الدين و لا يوجد إنسان لا يحب . الحب أرقي مشاعر علي وجه الأرض و يمكن أن يكون الحب لله أو لرسوله الكريم أو لشخص ( حب بنت و ولد) و الحب أنواعه كتير بس اللي يكتب أنا و الله مستني مبدع واحد و يكتب في الموضوع ده بس يظهر الناس كلها خايفه مني أو من الموضوع
و الله يا جماعه أنا مش بعض و مش بأكل حد أنا إنسان أليف جداً:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

amonaa
07-09-2007, 04:34 PM
رغبة مريضة

اجلس على اريكتى مرتاح البال لعدم وجود عمل اقوم به كفترة راحة فى يوم عطلة فكنت افكر فى تقضية ليلة سعيدة مريحة مع ونيس يجعلها من اجمل ليالى العمر ولكن المرض اه منه تعبنى والمنى كثيرا جدا بس اعمل ايه نصيبى وانا اتجول ذهابا وايابا فى الغرفة فاذا عينى تقع على الكشك اسفل شرفتى وارى هناك ما اعجبنى شكلها وقوامها فهى مثيرة لحد كبير فلا ادرى هل قفزت او جريت ام ماذا ولكنى لم ادرك الا وانا امامها مباشرة اكلم نفسى ما اجملها وما اجمل منظهرها فلابد ان ااخذها معى وفعلا اصطحبتها معى الى الاعلى ببطء شديد لانشغالى بفكيرى كيف سنقضى ليلتنا ولكن فى لحظة واحدة اسرعت بها للبعد عن اى تعليق من ساكن سخيف يقابلنى بس وصلت للشقه وقفلت ورايا الباب وهى معايا ادخلتها فى الغرفة وذهبت لاحضار الشاى وجلست على اريكتى انظر اليها ولكنى اخاف تعبى ومرضى ولكن نفسى تشتاق اليها فبدات اقترب منها وابعد اقترب وابعد ولكن يدى لم تصمد فى مكانها لم اقدر على التحكم بها فتحركت بعيدا عنى واخذت بالتقرب منها هاهى يدى اقتربت اقتربت حتى لا مستها فاحسست بنعومتها وتجرأت واقتربت منها فهاهو فمى يريد قبلتها واسنانى تريد معانقتها فازيل عنها ما يمنعها منى وزاغت عينى بشدة وجرى لعابى باحساس شهى فلا اقوى على معانقتها لخوفى من مرضى اللعين ولكنى اخذت قطمة من شيكولاتتى الشهية ولكن لابد لى من انسولين فورى لعلاج ما احدثته رغبتى المريضة فى جسدى المريض

شيبو
13-09-2007, 04:51 PM
بجد مشاركه جميله
شكراً
[/HIDE-REPLY]

شيبو
05-10-2007, 03:29 PM
مبروكamonaa أنتي اللي كسبتي في مسابقة شهر 9 في قسم خربشات

amonaa
05-10-2007, 07:30 PM
شكرا لك اخى شيبو لكن اكيد لازم يكون فيه منافسين لخلق احساس التنافس الشريف بين الجميع والتفوق اى كان نوعه فى مجاله

salma_ali270
07-10-2007, 12:04 PM
ههههههههههه احنا مستنيين مسابقة شهر 10 وياريت تبقى للشعر والنثر مش النثر فقط

وفكرة جميلة الخقيقة ربنا يوفقكم

A_ASAID
17-11-2007, 01:44 PM
شكرا لهذه المسابق الغريبه
فهى لا تخص اشخاص
ولكن هى مسابقه للمشاعر
فلابد ان تشارك فيها المشاعر
شىء صعب ان تكتب عن الحب وما اصعب منه انه عندما يملكك الحب لاتدرى الا بمن تحبه نعم فمن ملكه الحب ضاعت ارادته هل سال احد منا كيف اتاه الحب ؟وهل رتب لقدومه له؟وهل غير فيه؟
بالحب لا نعقل وبالعقل لانحب
الحب روح لشخصين قد يعيشوا بها او يموتو معا
االحب لا يضيع حتى اذا فقدت من تحب
يكفيك انك عشت اياما وقلبك طاهر
قد تريدحبا وتعلم انك تحب وحدك دون ان يعلم بحبك من تحبهفلا تتوانى
فاالحب من غير امل (اسمى معانى الغرام)