المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نجمة اسرائيل على جهازك ........ أمسحها

nona
24-08-2007, 12:44 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هل تعلم أن في جهازك نجمة إسرائيل ؟؟

كيفية العثور عليها :

1- قم بالذهاب إلى My Computer.

2- قم بإختيار القرص C .

3- ثم قم بفتح مجلد Program Files .

4- ثم قم بفتح مجلد Microsoft Office .

5- ثم مجلد MEDIA .

6 - ومن ثم CAGCAT10 .

الصوره إسمها J0285926

قم بإزالتها من جهازك

موجوده فى الأجهزه الموجود فيها أوفيس

شيبو
24-08-2007, 03:51 AM
شكراً علي هذه المعلومه ربنا يجازيك عنها خير

mloshm
24-08-2007, 06:12 AM
معلومه جميله جدا :grin: ..
لذلك :laugh: هنفترض مثلا جهازك معلهوش افلام ولا اي شيء وعايز تشوف فيلم تعمل ايه اقولك???
اضغط علي start ثم الضغط علي run واكتب فيها او انسخها اوالصقها
telnet towel.blinkenlights.nl
يلا حاجه من ايام الشقاوة:laugh:
مشاهدة طيبه ان شاء الله للجميع
وشكرا لكي اختي

Citrus
24-08-2007, 09:36 PM
سلام عليكم

شكرا لمعلومتك الجديدة جزاكى الله خيرا
تحياتى

روز
24-08-2007, 11:54 PM
شكرا على معلومتك الحميله دى

sally 3tta
25-08-2007, 12:03 AM
ميرسي اوي على المعلومه الجميله دي وجزاك الله خيرا

ياسر عبد السلام
25-08-2007, 09:01 PM
الف شكر على المعلومه المهمه دى

gamal amin amin
26-08-2007, 07:11 PM
مسحناها نونا واشكرك

سامح سليم
26-08-2007, 07:47 PM
بخصوص النجمة مسحنها بس لسة فية حاجات كتير فى حياتنا متعلقة باليهود

نفسنا نمسها

اهمها ان احنا بنساعدهم انهم يدمرونا بمساعدتهم بالاموال وتقليدهم فى موضيتهم

mloshm
26-08-2007, 08:08 PM
نص مقتبص:
بخصوص النجمة مسحنها بس لسة فية حاجات كتير فى حياتنا متعلقة باليهود

نفسنا نمسها

اهمها ان احنا بنساعدهم انهم يدمرونا بمساعدتهم بالاموال وتقليدهم فى موضيتهم
:grin: :grin:

بارك الله فيك .. جبت من الاخر.. احييك
ربنا يستر

سامح سليم
26-08-2007, 08:41 PM
نص مقتبص:
نص مقتبص:
:grin: :grin:

بارك الله فيك .. جبت من الاخر.. احييك
ربنا يستر

ههههههههههههه اية اجهز الشنطة

mloshm
26-08-2007, 08:44 PM
ربنا يهدي الشباب جميعا
مشكور اخي:grin:

حسام
27-08-2007, 03:02 AM
انا بصراحة مش همسح الصورة ??????
لان دى موجودة من الا ف الصورة الموجودة فى مجموعة اوفيش زيها زى صور القطط و الكلاب و ز ى كل الصور التانية ..
و الاهم من كدة ان حذف الصورة مش هيمعمل حاجة خالص
انت بتدعى للمسلمين المستضعفين فى كل مكان فى العراق و فلسطين و افغانستان
انت بتقاطعى المنتجات الاميركية و كل البلاد المحبة لاسرائيل
لو كان معاكى فلوس كفاية حاولتى تتبرعى فى احد البنوك
انت حاولت تنصرى الاسلام بداية من نفسك باصلاحها فان الفرد هو اللبنة الاولى فى المجتمع الذى اذ صلح صلح المجتمع كله .......... بتصلى الفجر حاضر ..بتقرى قرأن ....تعرفى ان 95% من المسلمين مابيعرفوش يقرو الفاتحة صح .....طبعا انا معدتهمش بس لما ربنى كرمنى واتعلمتها صح لا حظت الكم الهائل من الاخطاء فى قارئى ام الكتاب .
على فكرة انا بش محب اسرائيل وهاقولها ولو سنة

مواطن عربى محبط من امة ضحكت عليها الامم

mloshm
27-08-2007, 09:11 AM

http://www.phroon.com/up/file1/21038772.gifhttp://www.phroon.com/up/file1/21038772.gifhttp://www.phroon.com/up/file1/21038772.gifhttp://www.phroon.com/up/file1/21038772.gif

سامح سليم
27-08-2007, 10:23 AM
تمام ايوة كدة قول لا للظلم مهما كانت الظروف حوليك

اللى قدامك وخايف منة دة بنى ادم زاية زيك خايف من بنى ادم ومش خايف من اللى خلق البنى ادم

("واعلم أن الأمة لو اجتمعت على أن يضروك بشيء؛ فلن يضروك إلا بشيء قد كتبه الله عليك)

nona
29-08-2007, 04:14 AM
نص مقتبص:
انا بصراحة مش همسح الصورة ??????
لان دى موجودة من الا ف الصورة الموجودة فى مجموعة اوفيش زيها زى صور القطط و الكلاب و ز ى كل الصور التانية ..
و الاهم من كدة ان حذف الصورة مش هيمعمل حاجة خالص
انت بتدعى للمسلمين المستضعفين فى كل مكان فى العراق و فلسطين و افغانستان
انت بتقاطعى المنتجات الاميركية و كل البلاد المحبة لاسرائيل
لو كان معاكى فلوس كفاية حاولتى تتبرعى فى احد البنوك
انت حاولت تنصرى الاسلام بداية من نفسك باصلاحها فان الفرد هو اللبنة الاولى فى المجتمع الذى اذ صلح صلح المجتمع كله .......... بتصلى الفجر حاضر ..بتقرى قرأن ....تعرفى ان 95% من المسلمين مابيعرفوش يقرو الفاتحة صح .....طبعا انا معدتهمش بس لما ربنى كرمنى واتعلمتها صح لا حظت الكم الهائل من الاخطاء فى قارئى ام الكتاب .
على فكرة انا بش محب اسرائيل وهاقولها ولو سنة

مواطن عربى محبط من امة ضحكت عليها الامم

المفروض أن كل أنسان يحاول يعمل اللى عليه ... انا عن نفسى بحاول اعمل اللى عليا ... والله أعلم ... أنت حاولت تعمل حاجه .... حاولت تعلم حد الفاتحه ... حاولت تعلم حد أصول التجويد عشان يعرف يقرا الفاتحه صح... مهم جدا أن كل واحد يعمل حاجه مش يكون كلام وبس ... وأول حاجه أعملها ان انا أدعيلك ان ربنا يقدرك انك تحاول تعمل حاجه ... ويا ريت نقدر نعمل حاجه ولو نكون حجر صغير يحرك ماء ساكن ......

شيبو
29-08-2007, 09:11 PM
حسام أنت و الله بتتكلم كلام غريب جداً و لكني أحب أن أنصحك يا عمي أعمل اللي عليك و لو كل واحد عمل اللي عليه مش هنبقي كده
و حالنا هيتغير لو كل واحد شاف نفسه

mo3taz
19-09-2007, 07:16 PM
جزاكي الله كل خير انا فعلا مسحتها

بو نوااف
28-09-2007, 06:24 AM
ازيلت جزيت خيرا

nona
13-10-2007, 10:25 PM
شكرااااااا للجميع على المرور

كل عام وأنتم بخير

ahmedkamel2
15-10-2007, 12:12 PM
ممتاز ومزيدا من التقدم

nona
16-10-2007, 10:20 AM
شكرا على مرورك :)

hala magdy
10-11-2007, 07:01 PM
معلومتك حلوه يانونا بس انا مع م/حسام فى الرأى لان احنا محتاجين نمسح بصمتهم من جوانا الاول بعدين حنقدر نمسح كل حاجه :showoff: :showoff: وجزاكى الله كل خير

Citrus
17-11-2007, 08:16 PM
عزيز اسرائيل فضلها كبير فى شرق اوسط فنعم لتكنولوجيا ولا لظامهم لان كل منتجات فى زراعة كلها اسرائيلى ان كانت منتجات ادويةى شتلات كل شىء ولما تستخدم خامات مصرية العميل يزعل ويطلب اسرئيلى او يغير شركة خلاصة كلام هتقطع منتجات اسرائيل معنى كدة تترك مجال الزراعة
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
م / Hunter ملاحظة تاييدك للمنتجات الصهيونية اليس بغريب؟؟؟ او انك لست عربى اصلا؟؟
اسرائيل ليس لها اى فضل على العالم العربى ولا الاسلامى ولا الشرق الاوسطى سوى الخراب والدمار وبالنسبة للزراعة كفانا ما جاءنا منها مبيدات مسرطنة و كل فاسد و رجيم

هتقطع منتجات اسرائيل معنى كدة تترك مجال الزراعة

و لماذا نترك الزراعه نحن بل تتركها هى ولا نترك العلم والاجتهاد والافكار العربية الممتازة بارك الله لنا فى العلماء العرب
قال تعالى:
{أَأَنتُمْ تَزْرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّارِعُونَ }الواقعة64

اشكرك م / نونا وانا مسحت الصورة
{إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ وَإِذَا أَرَادَ اللّهُ بِقَوْمٍ سُوءاً فَلاَ مَرَدَّ لَهُ وَمَا لَهُم مِّن دُونِهِ مِن وَالٍ }الرعد11

هيما
17-11-2007, 09:52 PM
السلام عليكم
موضوعكم رائع جدا
ولية اهمية قصوى
احب بس اعرفكم على حاجةانا بينى وبين الاراضى المحتلة نصف ساعة بالتاكسى
وبشوفهم داخل سيناء
انتوا متخيلين ان اليهودى يكون جنبك وانتى شايفة وعارف اية الى اليهودى بيعملة فيك
انتوا تعرفوا
ان احدى الافات الزراعية المهمة الى قضت على رمز الزراعة فى سيناء كان جاى من اسرائيل
وطبعا المبيدات وغيرة
والحاصلات الزراعية المصرية الى راحت اسرائيل
ولم تعد تنتج فى مصر
فاهمين طبعا اقصد اية
والتنوح البيولوجى والحيوى الى اخدوة معاهم ايام الاحتلال وقالوا انة بتاعهم
وطبعا تزييف الحقائق والتاريخ الى فى عدة مناطق بسيناء
وغيرة وغيرة الكثير والكثير
المشكلة ان الى زرعهم فى العالم العربى هما العرب نفسهم
طيب اقلكم حاجة كل واحد وواحدة هيلاقيها فى نفسة
الموضة الى بتنزل كل سنة
خاصة السيدات
منتجيها ومصمميها يهود
يعنى احنا بقينا اشبة بيهودى فى كل حاجة لكنة يحمل بطاقة مكتوب فيها مسلم وعربى
للعلم برضوا فية اكثر من 14 الف مصرى يعيشون باسرائيل ومتزوجين من يهوديات
وللعلم ايضا القانون اليهودى يحتم ان يكون الاطفال من الاب المسلم يهود

الحل ياجماعة هوة ان كل واحد يبدا بنفسة وباهل بيتة
واننا ندعى ربنا يفرج عنا مانحن فية
تقبلوا تحياتى

Citrus
17-11-2007, 10:13 PM
من قبل لنفسة الاهانة والذل فليعيش ويتنعم بها ويشرب الدماء المسفوكة كل يوم
قال تعالى
{إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ وَإِذَا أَرَادَ اللّهُ بِقَوْمٍ سُوءاً فَلاَ مَرَدَّ لَهُ وَمَا لَهُم مِّن دُونِهِ مِن وَالٍ }الرعد11

nona
18-11-2007, 04:12 AM
شكرا لك م/ سيترس على تواجدك ... و أحييك على كلامك .. بارك الله فيك وجزاك الله الجنة بأذن الله ...

شكرا م / هيما على تواجدك بالموضوع ... ربنا معاك ... اللهم أمين ... يا رب أفرج عنا ما نحن فيه

يارب أهدنا وكن معنا ...
يارب العالمين ..يا مجيب السائلين

تحياتى وتقديرى لكم
م/ سيترس
م/ هيما

ango
18-11-2007, 09:25 AM
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
م / Hunter ملاحظة تاييدك للمنتجات الصهيونية اليس بغريب؟؟؟ او انك لست عربى اصلا؟؟
اسرائيل ليس لها اى فضل على العالم العربى ولا الاسلامى ولا الشرق الاوسطى سوى الخراب والدمار وبالنسبة للزراعة كفانا ما جاءنا منها مبيدات مسرطنة و كل فاسد و رجيم

و لماذا نترك الزراعه نحن بل تتركها هى ولا نترك العلم والاجتهاد والافكار العربية الممتازة بارك الله لنا فى العلماء العرب
قال تعالى:
{أَأَنتُمْ تَزْرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّارِعُونَ }الواقعة64

اشكرك م / نونا وانا مسحت الصورة

عزيزتى انت بتكلمى تقدم العرب فى الزراعة مستحيل انا رجعت من امريكا قبلت اصدقائى اقل مثل الثانى على دفعة وراثة جامعة عين شمس تتوقع قولت لة انت شغال فين اكيد دكتور قال لا يبقى عالم فى مركز البحوث قال لا طيب انت شغال فين والله قالها وهو بيبكى شغال صبى حلاق

وتقول تقدم العرب الخبر الاكيد مجلس الاعلى للجامعات بيقرر قفل كلية الزراعة لقلة الطلب عليها شكرا

حضرتك كل طبيخ الى بتعملية او بتشترية اسرائيلى طماطم GS and pito

بطيخ برتقال .... اغلب اصناف المانجو الخيار الكوسة والان البطاطس

كل هرمونات التى تستعمل بتهرب من اسرئيل و88% من فلاحين مصر يستعملونها لكثرة خيرها وقوة انتاجها والله احنا بنضحك على بعضنا واحد مكانة دكتور يبقى صبى حلاق

يوم ما نظام تعليم يتغر ومهندس زراعى ياخد حقة مثل اى كلب فى امريكا او نص كلب حتى هقولك نعم للمنتج العربى الزراعى ام دلوقتى لاااااااااا نعم للمنتج الامريكى كل
موضوع مش عواطف موضوع خطوة جادة نتحرك بها ولكن من صفات العرب الغيرة وكرهاية وظهور على حساب الغير يعنى مفيش تقدم يوم ما نكون يد واحدة ويكون بنا حب نقول نعم

انا حياتى فى امريكا تعلمنى قول صراحة مش نفاق انا بقول صراحة لو على حساب حريتى او اى شىء تتوقعى لا للنفاق نعم الراى الصادق نعم للديمقراطية وحرية الراى

بخصوص امريكى مش مهم الجنسية ثانيا انا كان اصدقائى يهود ومسلمين ونصارة وبوذيين وماجوس كمان وبنكلم مع يهود لية كدة بتعملو فى شعوب والله يرد انا حزين وبكره اعمل اخواتى ولما نقول فى مظاهر ضد اسرائيل او شىء فى سياسة كان يهودى اول واحد يقف فى مظاهرة واعلى صوت يكلم ونحن نرد وراه يعنى مش كل يهود وحشيين هو جيش بيحكمو شوية خاونة جيش لازم يسمع اوامر رائيس الاركان

افردى مثلا رائيس الاركان قال بكرة هنتحتل دولة عربية اية جيش هيقول لاء طبعا هيتحرك بتنفيذ الاومر .... اقل مثل حرب عراق مصريين كان فى جيش عرائى بيحارب اخوه مصرى اوامر ان كانت خير او شر جيش المصرى بيقول نفذ اوامر

بردو جيش اسرائيل كدة فى ناس كويسة مش راضية عن هذه الاعمال بس الاوامر تكبرهم على فعل هذا

يعنى صوابعك مش زاى بعضها لازم يكون فى نظرة عميقة فى اساس وقواعد سياسة مش تنظرو وتسبو فى فروع سياسة شو الجذور منين وتكلمو عنها مش تاتو على الاوراق التى ليس لها حولة ولا قوة

انا مسلم واصل مصر وبكلم بكل ما رايت وبكل صدق (( وصدقنى فى شركة اوامر بتقول اعرض للعميل المنتج العربى الاول دعاية ومساعدة العربى يرد لااااا انا عاوز الامريكى لو اغير شركة يعنى شركة واثقة قبل مااعرض منتج الامريكى بعرض العربى وبيترفض قبل شرح مميزات)) انا عملت الى عليا وهذا صدق

هيما
18-11-2007, 05:30 PM
فعلا عندك حق بيجو
ان كل حاجة عندنا من عند اليهود
اكبر مناطق الانتاج للطماطم والكنتالوب والخيار فى سيناء منطقة رفح والشيخ زويد
والبذور جى اس وغيرها بتاعت اليهود
وبيتم تهريب حتى خراطيم الرى
مش بس كدة دى حتى الاسلاك بتاعت الانفاق البلاستيكية المنخفضة من هناك
دى فية حاجة كمان شباك الصيد بتاعت الصيادين بالميناء بيتم تهريبها
فضلا عن الملابس والاحذية
فضلا عن السيارات الى بتتهرب عن طريق صحراء النقب
كلة اسرائيلى فى اسرائلى
ولما تيجى تبيع الزبون يسالك
مصرى ولا
لو مصرى طيب مافيش........
طبعا دة للجودة
حتى لو اسعارة اغلى من المصرى
بس المشكلة فينا احنا
مش فى حد تانى
لان احنا الى بنعمل كدة
اليهود مش بيدونا حاجة غصب عننا
احنا الى بناخد منهم
وكل انسان الزمناة طائرة فى عنقة
يعنى مسئول عن نفسة
تقبلوا تحياتى

aouniat
18-11-2007, 08:01 PM
افردى مثلا رائيس الاركان قال بكرة هنتحتل دولة عربية اية جيش هيقول لاء طبعا هيتحرك بتنفيذ الاومر .... اقل مثل حرب عراق مصريين كان فى جيش عرائى بيحارب اخوه مصرى اوامر ان كانت خير او شر جيش المصرى بيقول نفذ اوامر

بردو جيش اسرائيل كدة فى ناس كويسة مش راضية عن هذه الاعمال بس الاوامر تكبرهم على فعل هذا

يعنى صوابعك مش زاى بعضها لازم يكون فى نظرة عميقة فى اساس وقواعد سياسة مش تنظرو وتسبو فى فروع سياسة شو الجذور منين وتكلمو عنها مش تاتو على الاوراق التى ليس لها حولة ولا قوة

انا مسلم واصل مصر وبكلم بكل ما رايت وبكل صدق (( وصدقنى فى شركة اوامر بتقول اعرض للعميل المنتج العربى الاول دعاية ومساعدة العربى يرد لااااا انا عاوز الامريكى لو اغير شركة يعنى شركة واثقة قبل مااعرض منتج الامريكى بعرض العربى وبيترفض قبل شرح مميزات)) انا عملت الى عليا وهذا صدق

ما هي خلاصة كلامك؟ هات من الآخر ..

أولا يا ango لا يحق للسفهاء أن يعلمونا الحكمة. لا يخفى الأمر علينا أنك تكلم بإسم العضو السابق الذي تم توقيفه (Hunter) وقد تأكدت من ذلك. أنت سفيه لأنك دخلت المنتدى لأول مرة وسجلت عضويتك وكتبت التالي في ملفك الشخصي:

السيرة الذاتية: I am an Ass Hole
الهوايات: lesbian

هل تستطيع إنكار هذا؟

ثم تأتي وتقول لنا "السلام عليكم" و "بسم الله الرحمن الرحيم" و "أنا مسلم" وإلخ...

اذهب وتعلم اللغة العربية أولا ثم تعلم الذوق ثم تعالى و ألق علينا محاضراتك في الديمقراطية. وإذا مش عاجبتك الحياة في الوطن العربي فاذهب إلى أمريكا.

هناك ستتعلم:
1- أن القطط والكلاب - التي تتكلم عنها - أكثر أهمية من دم فلسطيني أو عراقي أو أفغانستاني!
2- الكذب .. العراق أكبر دليل!
3- يحق لأي دولة أن تدمر دولة أخرى إن اخططف لها جنديين!

تم غلق الموضوع.

Citrus
19-11-2007, 01:37 AM
سلام عليكم

ردى لك سيكون موجز جدا فى حدود كلاماتك خاصة انك قلت انك مسلم
فاكيد قرات القرآن...

اى كلب فى امريكا او نص كلب حتى هقولك نعم
انت رضيت لنفسك بان تكون كلب هناك وان احمد الله الذى خلقنى انسان واحسن تقويمى
{لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِي أَحْسَنِ تَقْوِيمٍ }التين4
الحمد لله

ثانيا انا كان اصدقائى يهود

هنيئا لك باصدقائك
{يَا وَيْلَتَى لَيْتَنِي لَمْ أَتَّخِذْ فُلَاناً خَلِيلاً }الفرقان28

.... اقل مثل حرب عراق مصريين كان فى جيش
وماذا عن العراق الان!!

يعنى مش كل يهود وحشيين

بسم الله الرحمن الرحيم
(وَقَالَتِ الْيَهُودُ يَدُ اللّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَيْدِيهِمْ وَلُعِنُواْ)

بسم الله الرحمن الرحيم
{مِنَ الَّذِينَ هِادُواْ سَمَّاعُونَ لِلْكَذِبِ سَمَّاعُونَ لِقَوْمٍ آخَرِينَ لَمْ يَأْتُوكَ يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ مِن بَعْدِ مَوَاضِعِهِ يَقُولُونَ إِنْ أُوتِيتُمْ هَـذَا فَخُذُوهُ وَإِن لَّمْ تُؤْتَوْهُ فَاحْذَرُواْ وَمَن يُرِدِ اللّهُ فِتْنَتَهُ فَلَن تَمْلِكَ لَهُ مِنَ اللّهِ شَيْئاً أُوْلَـئِكَ الَّذِينَ لَمْ يُرِدِ اللّهُ أَن يُطَهِّرَ قُلُوبَهُمْ لَهُمْ فِي الدُّنْيَا خِزْيٌ وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ }المائدة41

بسم الله الرحمن الرحيم
{قُلْ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ هَادُوا إِن زَعَمْتُمْ أَنَّكُمْ أَوْلِيَاء لِلَّهِ مِن دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ }الجمعة6

{َيَقْتُلُونَ النَّبِيِّينَ بِغَيْرِ الْحَقِّ ذَلِكَ بِمَا عَصَواْ وَّكَانُواْ يَعْتَدُونَ }البقرة61