المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ضرورى جدا ياجماعة ارجوكم

مصطفى1234
27-05-2011, 12:16 AM
السلام عليكم
السادة الكرام
رجاء ضرورى جدا الاجابة لمطلبى ارجوكم ضرورى
انا كنت بدأت بتعبئة لبن بالشيكولاتة والفراولة وهكذا ولكنى لست على دراية كافية ولكنة مطلوب منى في السوق
وانا خبرتى الفنية ضعيفة جدا فى الموضوع دة.ارجوكم حد يعلمنى بالخطوات خطوة خطوة بالمقادير وهل احفظة ببنزاوات الصوديوم ولا فى مادة تانى ارجوكم ياجماعة وربنا يجزيكم خير عايز الخطوات خطوة خطوة مع العلم انا بشتغل يدوى والمشروع دة ممكن يطلعنى من ازمة خانقة بس عايز اعمل منتج يرضى ربنا سبحانة وتعالى ومفيهوش عيوب عشان كدة برجوكم تعلمونى خطوة خطوة وبالمقادير ولو حد فى حضراتكم يعرف اجيب عبوات بلاستيكية منين للتعبئة ولا اعبى برضة فى زجاج.ارجوكم الافادة لان الازمة خانقة جدا
وشكرا لكم ايها السادة الكرام
اخوكم مصطفى

mohamed11
27-05-2011, 12:30 AM
سلام عليكم
اخي مصطفي . الاول اوصف مشروعك كويس عشان الناس تعرف هوا عباره عن ايه .. يعني لبن بالفروله والشيكولاته في زجاجات ولا عبوات ؟ كمان المواد الحافظه ليها نسب ومقادير ولازم يكون عندك فكره عن الصلاحيه و التخزين.. لان الحجات الغذائيه اللي زي دي بيبقي ليها شروط في التموين وده عن تجربه ليا.. يعني لازم تكون عامل حساب كل حاجه عشان ده اكل وشرب . ما فيه هزار .. ارجو ان حد متخصص في الصناعات يجاوبك او انت اسال في منطقتك يكون افضل

م- عمرو نجيب
27-05-2011, 03:47 AM
طيب يا سيدي الفاضل انت المكن عندك اية وهتعبي في اية الخلطات كلام فاضي بس ان قولنا أمكانيا المكان عندك وبأذن الله نقدر نساعدك لبن بالفراولة أو بالشكولاتة عادي بس هتعبي في اية والبسترة عندك شكلها أية والفلر جمع الكلام دة كلة عشان نقدر نساعدك

mohamed refaat
27-05-2011, 07:00 AM
حضرتك فاتح محل البان مثلا لان الكلام ده عاوز تعقيم نريد توضيح