المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مناقصة هيئة ميناء الاسكندرية صيانة زراعة

mohosny64
30-11-2010, 07:24 PM
تعلن الهيئة عن طرح مناقصه عامة رقم (42) صيانة الزراعات للمشروعات (طريق شريانى والطرق الخلفية , باب 27 المرحلة الرابعة , باب 54 المنطقة الغربية )

جلسة الاستفسارات يوم الاحد 12/12/2010
جلسة فتح المظاريف يوم الاربعاء الموافق 12/1/2011
تقدم العطاءات داخل مظروفين مغلفين الاول فنى والثانى مالى
جلسة فتح المظاريف الفنية الساعة الثانية عشر ظهرا بادارة العقود والمشتريات بمبنى ررئاسة الهيئة بجوار باب 11 جمارك بالدور الارضى وكذلك جلسة الاستفسارات بنفس العنوان السابق
تطلب كراسة الشروط والمواصفات بموجب طلب من الشركة من نفس المقر بالدور الثالث الاداره التجارية مقابل 200 جنية

sherif shabaan
01-12-2010, 01:02 AM
نشكرك اخي الفاضل لقد قرأت بالجريده عن المناقصه ولكن شغل الميناء بتاع الاسكندريه معروف المقاولين اللي بيأخذوه من الباطل من احد المهندسين الزراعيين محتكريين شغل الميناء ومش بيروح لحد غريب عنهم.

mohosny64
01-12-2010, 09:49 PM
استاذ شريف مافيش اى احتكار هذه المناقصه عامه واى شركة لها سابق اعمال وصيانه وخبره تتقدم وانا اعمل بالميناء ولا يوجد اى احتكار فى اى مجالولا يوجد ما يسمى مقاول الباطن حاليا حيث الهيئة تبحث عن شركه متخصصه وحاليا الهيئة ترغب فى الشركات الجاده فى اعمال الصيانة وانا تحت امر حضرتك فى اى معلومة حيث انى لى دراية كامله بالموضوع

sherif shabaan
01-12-2010, 11:41 PM
اخي الفاضل
اكيد هي مناقصه عامه والا ماكانت نشرت بالجرائد ولكن ده اجراء شكلي معروف جدا واللي هيتم الرسو عليه معروف ايضا
نحن نكلمك من واقع سابق خبره ودراسات مع مكاتب استشاريه ومتابعات للمناقصات السابقه في الميناء
مع الشكر

mohosny64
02-12-2010, 10:36 PM
اشكرك اخى شريف شعبان بس انا احد الاشخاص المسئولين عن المناقصه وانا اكلمك من واقع الحالى والموجود وخصوصا فى مجال الزراعة وخصوصا انى احد المهندسين الزراعين المسئولين عن المناقصات بهيئة الميناء الاسكندرية والدخيله ولا يوجد احد مخصوص او محدد القصه انى اختار اقل الاسعار التى توافق على تنفيذ شروط الكراسة و لديها سبقه اعمال جيده للتعامل مع مشاريع التنسيق الزراعى بالطرق و حضرتك تسمع منبعض الاشخاص خارج المجموعه المخصصه لذلك
وتحت امر سيادتك حيث انى احترمك جدا من مشاركاتك التى ارها

sherif shabaan
02-12-2010, 10:56 PM
تشكرات افندم

mohosny64
02-12-2010, 10:59 PM
لاى استفسار مهندس شريف اتفضل عندنا فى هيئة ميناء الاسكندرية للعنوان السابق للمشاركة بالمناقصه فى حاله الاهتمام و اى تفاصيل ترغب حضرتك بها لدينا فى الهيئة ميبنى الهيئة بجوار باب 11 الدور الثالث للكراسة والدور الرابع للاستفسار عن اى معلومات خاصه بالمشاريع المطلوب صيانتها