المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طلب طلب وظيفة

sama_zayd
01-01-2010, 05:23 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخوانى الاعزاء انا مهندسة زراعية خريجة 2009 تخصص رئيسى تكنولوجيا ألبان وفرعى نحل جامعة القاهرة ابحث عن وظيفة ضرورى وارجو ممن يمكنه المساعدة ان يساعدنى فى ايجاد الوظيفة المناسبة لى وجزاكم الله خيرا ارجو الاهتمام

sama_zayd
01-01-2010, 08:11 PM
اتمنى ان الى عنده فرصة كويسة ليه يقولى وانا هرسل السير الذاتيه ليه ولكم جزيل الشكر ارجوا الاهتمام

شوقى سالم
01-01-2010, 10:41 PM
الاخت الكريمة
السلام عليكم
هل لديكى الامكانية لعمل مشروع خاص مثل العمل فى مجال الالبان وخصوصا انة تخصصكى مثل ان تتعاقدى مع بعض المزارع التى تنتج الالبان بحيث تاخذى الانتاج وفى نفس الوقت تكونى متعاقدة مع بعض المصانع او المحلات لتوريد الانتاج صباحا وممكن بعد كدة يكون مساءا ايضا وتقومى بقياس الدسم الموجود وتعرفى المصانع عاوزة اية بالضبط وعلى فكرة المشروع دة مربح جدا لو درس صح واشتغلتى فية صح اضرب لكى مثل لو انكى معكى طن لبن فى سيارة بصندوق مخصصة لحمل الالبان وكسبتى او ربحتى فى الكيلو ولو بريزة واحدة يعنى انكى سوف تربحى مائة جنيها فى اليوم يعنى ثلاثة الاف فى الشهر صح دا فى طن فى البداية ما بالك لو زاد عليكى الطلب
هل دى فكرة تتمشى معكى اتمنى لكى كل الخير

sama_zayd
02-01-2010, 04:24 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شكرا لك اخى الكريم شوقى وشكرا لردك واهتمامك المشروع الى انت بتقوله فكرة ممتازة جدا بس انا حاليا مش هقدر انى اقوم بمشروع خاص بيه عشان كدة بحاول انى ابحث عن وظيفة اكون منها راس مال اقدر اعمل بيه مثلا مشروع زى الى انت بتقول عليه وفكرته عجبتنى جدا وخصوصا زى ماانت بتقول هيكون فى تجهيزات على الاقل العربيه المجهزة لنقل اللبن ودة طبعا عايز فلوس كتير شكرا جدا لابداء رايك وجزاك الله خيرا

اسعدالفقى
02-01-2010, 08:15 PM
ليس شرط العمل فى نفس مجال التخصص وانما المهندس الزراعى جدير بالعمل فى اى مجال بفضل الله

sama_zayd
02-01-2010, 08:46 PM
انا مش حاصرة نفسى فى نفس تخصصى انا مستعدة انى اشتغل فى اى مجال بس ربنا كريم يكرمنى بفرصة عمل جيدة وانا مستعدة جدا انى اتعلم واتقن عملى وبداخلى طاقة كبيرة جدا ونفسى انى احقق نجاح كبير فى شغلى اتمنى ان الى عنده فرصة عمل مناسبة ليه يقولى ولكم جزيل الشكر

اموون 11
04-01-2010, 10:44 PM
السلام عليكم اختي الكريمه
تقبلي تحياتي لكي لاصرارك علي العمل باي مجال
لذا فهناك فرص عمل بشركه تكيف (باور - شمس) ان اردتي فاتصلي عالرقم هذا 38379507 وبالتوفيق

sama_zayd
05-01-2010, 02:30 AM
السلام عليكم ورحمة الله

الف شكر اخى امون ربنا يبركلك ويصلحلك الحال وربنا يوفق الجميع جزاك الله خيرا

sayed.fawzy
05-01-2010, 11:42 AM
الأخت العزيزه أحيي فيكي الحماس الشديد و الحرص علي العمل مع تمنياتي أن يستمر هذا الحماس بعد العمل إن شاء الله

رجاء ارسال السيره الذاتيه علي الإيميل الخاص مع ذكر المهارات من كمبيوتر ( وورد و إكسل بوور بوينت اوت لووك ) و انترنت و اللغات للأعمال الإداريه إن وجد
و الله الموفق

mohammedabdoo12
12-10-2015, 01:33 AM
الرجاء من سيادتكم التكرم بالموافقة على تعييني لدى سيادتكم في وظيفة أخصائي تسويق وتصدير المنتجات الزراعية داخل وخارج جمهورية مصر العربية
واقر باننى على دراية كاملة بمهام وظيفتى وهى كالاتى :-
1. على معرفة الاسعار المتداولة بكل دولة
2. عمل فديوهات وعروض تقديمية ذات مستوى عالمى للمنتجات لعرضها فى المواقع المختلفة داخل مصر وخارجعها وعمل تقرير بيها
3. عمل دليل بجميع المشترين بكل دولة على حدى
4. ترجمة الايميلات من الانجليزية والفرنسية والمراسلات
5. اتمام الصفقة من البداية الى نهايتها ومتابعة العملاء
6. عمل علاقات تصديرية واستيرادية بجميع الشركات العالمية
7. عمل تقرير شهرى بماتم انجازة
8. عمل دليل مصدرين للفاكهة والمشتريات في جميع أنحاء العالم
مرفق طيه السيرة الذاتية وجميع الخبرات السابقة
مقدمة لسيادتكم
محمد عبد اللطيف على
ت : 01275268846