المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عرض بيع لحوم ارانب مبرده ومجمده بالطن

د.طلال
10-10-2009, 08:16 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بالبدايه اود ان اتقدم بجزيل الشكر لاداره الموقع
نحن شركه كويتيه للاستيراد والتصدير واود ان اعرض منتجاتنا الى الاخوه الزملاء في نفس المجال ؛ متوفر لدينا لحوم ارانب مبرده ومجمده مخليه يترواح وزن الارنب مابين 1000 و1250 جم .
واود ان اعرف سعر بيع لحم الارنب مذبوح بالجمله وسعر الجلد المملح الغير مدبوغ
ولدي استفسار بسيط من الاخوه المتخصصين بتجاره المواشي ( الضان) كم سعر بيع الرؤوس الضان (مخ و لسان و جوهره )بمصر سعر الجمله
ولكم جزيل الشكر
د.طلال
0096597499110

بليغ حمدى
10-10-2009, 08:46 PM
بسم الله
لو احتجت ارانب مذبوحة ومجمدة من مصر يا د/طلال
متوفر لانه من المفيد فتح مجالات التسويق خارج مصر

د.طلال
11-10-2009, 03:14 AM
بسم الله
انا عارف يا استاذ بليغ حمدي انو فيه لحم ارانب مجمده ومبرده عندكم بس انا متاكد انه ما فيش زي السعر المعروض عندي بالشركه وانا معاك انه مفيد فتح مجالات التسويق خارج مصر بس للمصرين اما انا فلست مصري ..... اي التسويق لبضاعتي داخل مصر مفيد بالنسبه لشركتي ومربح واعتقد ان التجاره مربحه للبايع وللمشتري خصوصا وان عرضت بضاعتي باسعار منخفضه جدا جدا لان الاسعار المنخفضه والربحيه القليله المستمره افضل بكثير من الاسعر العاليه صعبه التسويق وقليله الربحيه على المدى البعيد ....
وانا مستعد ان اعطي اي تاجر مصري ويصبح وكيل للشركه داخل جمهوريه مصر العربيه بسعر 10 جنيه مصري للكيلو غير مشموله الشحن .... ولك جزيل الشكر على المشاركه الجميله .
د/طـــــلال

مؤسسة تجارية بالرياض
05-08-2010, 05:46 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مطلوب أرانب مجمدة بكميات كبيرة بشكل شهري لزوم الاستيراد للسعودية.

للاتصال:
808 51 54 53 00966

* ملاحظة مهمة:
أن تكون الأسعار بحدود ( 10 جنيه / كيلو )

ronyonly
09-03-2011, 06:13 PM
الطلب : دواجن مجمدة اوزان 1200-1300 ( اريد سعر الطن بالدولار ) ضمان النقل والضمانات الصحية .
العرض : لحوم ابقار على اربع قطع

محمد على محمود
09-04-2011, 03:38 AM
السلام عليكم بالنسبة للاخ دطلال الكويت ياريت اعرف لو عندك ارانب حية للتصدير لمصر اعرف سعرها تحديدا ومستعد لو السعر جيد اشترى متوسط الف ارنب اسبوعيا ياريت ارسال الكميات المتوافرة والانواع الموجودة ولو اتفقنا على السعر تشرفنا فى مصر للاتفاق النهائى وانا عرفت ان عندك ارانب لكن كنت عرضت سعرها مبردة فما المانع لو تصدرها حية انا مستعد لشراء اى نوع حتى لو بلدى المهم السعر واصل مطار القاهرة وممكن لو اعرف السعر فوب من مطار الكويت والسلام عليكم